وبلاگ

تاثیر فلفل سیاه نکوبیده بر لاغری

فلفل سیاه نکوبیده برای لاغری

شاید تعجب کنید وقتی که بدانید فلفل سیاه به کاهش وزن و لاغری کمک می کند! این ادویه معطر سرشار از چربی های سالم، ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر غذایی است. علاوه بر این، کالری کمی دارد. دانشمندان دریافته اند که فلفل سیاه حاوی یک ماده فعال به نام ” پیپرین ” است که متابولیسم چربی را افزایش می دهد، با تشکیل سلول های چربی مبارزه می کند و فراهمی زیستی مواد مغذی را افزایش می دهد.
آیا می خواهید خوش اندام به نظر برسید؟ فلفل سیاه را به رژیم غذایی خود بیفزایید. فلفل سیاه نکوبیده ارزان است و به راحتی می توان از آن به عنوان چاشنی در غذاهای مختلف استفاده نمود.

تاثیر فلفل سیاه نکوبیده بر لاغری

” پیپرین ” موجود در فلفل سیاه با سرکوب تجمع چربی در سلول ها، فواید بالقوه ای برای کاهش وزن دارد. این ماده به عنوان ترکیب فعال اصلی در فلفل سیاه، همچنین به کاهش سطح چربی در جریان خون کمک می کند.

پیپرین باعث ترشح بیشتر اسید کلریدریک و آنزیم های گوارشی توسط معده می گردد (اسید کلریدریک یک ماده ضروری برای هضم غذا به شمار می رود) در نتیجه روند هضم تسریع می یابد و سرعت متابولیسم را در بدن شما افزایش می دهد. متابولیسم بالا سبب می گردد تا سریعتر چربی بسوزانید، در نتیجه به کاهش وزن کمک خواهد کرد. به علاوه از چندین مشکل گوارشی مانند یبوست، اسهال و نفخ جلوگیری می نماید.

لایه های بیرونی دانه فلفل سیاه حاوی ” فیتونوترینت ” هستند. فیتونوترینت ها برای کمک به تجزیه سلول های چربی در بدن شما ضروری می باشند.

فلفل سیاه سموم بدن را دفع می کند و باعث می شود از طریق منافذ عرق کنید. با این حال، با همه چیزهای خوب، باید مطمئن شوید که آن را در حد اعتدال میل کنید. مصرف بیش از حد آن می تواند معده شما را ناراحت کند و پوشش معده را تحریک نماید.

فلفل سیاه نکوبیده

روش های مصرف فلفل سیاه برای کاهش وزن

بهترین روش برای تأثیر فلفل سیاه نکوبیده بر لاغری، مصرف آن به صورت نوشیدنی قبل از صبحانه می باشد. شما می توانید به دو شیوه نوشیدنی فلفل سیاه را تهیه نمایید:

۱- فلفل و عسل

آب را به جوش بیاورید و یک قاشق عسل و یک دوم قاشق چایخوری فلفل سیاه به آن اضافه نمایید. بعد از چند دقیقه حرارت را خاموش کرده و بگذارید تا دمای اتاق خنک شود. سپس آن را میل نمایید.

چای عسل برای کاهش وزن

مطلب پیشنهادی
آیا دارچین و عسل می توانند سرماخوردگی را درمان کنند؟

۲- فلفل سیاه نکوبیده و زنجبیل

از هاون برای خرد کردن ریشه زنجبیل استفاده کنید. آب را به جوش آورید و زنجبیل له شده را اضافه نمایید. آن را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و در یک فنجان صاف کنید. چای سبز را ۳ تا ۵ دقیقه دم کنید و فلفل سیاه را به آن اضافه نمایید و قبل از نوشیدن خوب هم بزنید. محتویات چای را به فنجان قبلی اضافه نمایید. برای بهبود طعم آن چند قطره آب لیمو ترش تازه به آن بیفزایید.

چای زنجبیل فلفل سیاه برای لاغری

چند مزیت فلفل سیاه نکوبیده برای سلامت بدن

۱- استفاده از فلفل سیاه خرد شده در ترکیب با کشک به لایه برداری پوست و بهبود گردش خون کمک می کند.

۲- فلفل سیاه خرد شده در ترکیب با پودر زردچوبه، منبع عالی ویتامین C، ویتامین A، کاروتن و سایر آنتی اکسیدان ها می باشد. این دو ماده در کنار یکدیگر ایمنی بدن را تقویت می کند و از شما در برابر سرطان ها و سایر بیماری های مضر محافظت می نماید. (” کورکومین ” موجود در زردچوبه، جذب مواد مغذی مانند ویتامین های B و C، بتاکاروتن و سلنیوم را افزایش می دهد. )

۳- ترکیب فلفل سیاه نکوبیده، دارچین و عسل در مواقعی که از سرماخوردگی یا سرفه رنج می برید به شما آرامش می بخشد. این به رفع احتقان در گلو و سینه شما کمک می کند و یک درمان خانگی بسیار موثر به شمار می رود.

مطلب پیشنهادی
چگونه فلفل سیاه در فصل آنفولانزا کمک می کند؟

نمک کمتر، چاشنی های دیگر بیشتر!

نمک می تواند به احتباس آب و در نتیجه افزایش وزن کمک کند. به علاوه باعث افزایش فشار خون می گردد. استفاده از فلفل سیاه، آویشن، دارچین و … به عنوان چاشنی در غذا به جای نمک می تواند به کاهش مصرف سدیم و کاهش وزن کمک نماید.

به راحتی می توان این ادویه های در دسترس را به بسیاری از وعده های غذایی از جمله سالاد، سوپ، خورش و سرخ کردنی اضافه نمایید. همچنین می توانید از آن به عنوان چاشنی برای گوشت، مرغ و غذاهای دریایی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی
سلامت دهان و دندان با مصرف فلفل سیاه

سخن پایانی – خواص فلفل سیاه نکوبیده برای لاغری

برای بهره مندی از خواص فلفل سیاه برای لاغری و کاهش وزن، حتماً از فلفل سیاه نکوبیده اصل استفاده کنید. این خالص ترین نمونه فلفل سیاه است که بیشترین مقدار مواد مغذی را داراست. همانطور که فلفل سیاه می تواند تعداد کالری سوزانده شده توسط بدن را افزایش دهد اما مصرف بیش از حد آن می تواند منجر به مشکلات گوارشی گردد، بنابراین باید باید با احتیاط مصرف شود. زنان باردار و شیرده بهتر است با یک پزشک مشورت کنند.

 کامیاب تجارت | فروش دانه فلفل سیاه نکوبیده

فلفل سیاه درجه یک ویتنام را می توانید بدون دخالت واسطه به صورت عمده از شرکت ” کامیاب تجارتمرکز فروش ادویه در تهران تهیه نمایید.

این مجموعه به دلیل سال ها فعالیت در بازار فروش ادویه وارداتی با شناسایی برندهای مطرح و برتر در حوزه کشت و تولید، بهترین محصولات خارجی را به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

انواع ادویه مرغوب از کشورهای مطرح ذیل وارد کشور می شوند و به قیمت مناسب عرضه می گردند: 

فلفل سیاه ویتنام ،، فلفل عنابی مرغوب پاکستان ،، دارچین شکسته چین ،، کندر درجه یک آفریقا ،، سیاه دانه سوریه ،، زنجبیل چین ،، زردچوبه نظام آباد هندوستان ،، تخم شربتی باکیفیت هندوستان

فروش فلفل سیاه

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *