فروش سیاه دانه عمده

۰۲۱-۲۲۳۸۹۷۹۰

۰۲۱-۲۲۳۸۹۷۹۰

فروش سیاه دانه با کیفیت

سیاه دانه گیاهی دارویی از خانواده Ranunculaceae است که در جنوب اروپا، شمال آفریقا و آسیای جنوب غربی کشت می گردد و به آن زیره سیاه نیز می گویند، زیرا دانه های آن شبیه ادویه زیره است. سیاه دانه به دلیل خواص منحصر به فرد خود علاوه بر آشپزی در طب سنتی نیز کاربرد فراوان دارد.

سیاه دانه دارای طیف وسیعی از ویژگی های دارویی می باشد که برخی از گیاه شناسان از آن به عنوان “دانه ای از بهشت” یاد می کنند.
استفاده از این ماده تاریخچه ای غنی دارد و در مقبره‌های فرعون مصر پیدا شده است. کارشناسان معتقدند که در آن زمان، خواص ضد باکتریایی سیاهدانه ممکن است منجر به استفاده از آن به عنوان یک ماده نگهدارنده در فرآیند مومیایی شده باشد. امروزه از این گیاه دارویی در بسیاری از کشورهای عربی، آسیا، آفریقا و بخش‌هایی از اروپا برای پیشگیری یا درمان انواع بیماری‌ها استفاده می‌شود.

چگونه سیاه دانه خوب را بشناسیم؟

شناخت سیاه دانه مرغوب کمی نسبت به اقلام دیگر دشوارتر است، زیرا این ماده به صورت قلم نیست و در دانه ها سخت می توان متوجه کیفیت آن شد! برای تشخیص سیاه دانه باکیفیت ، باید دو معیار را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

درصد روغن

سیاه دانه ای که حاوی روغن زیادی باشد، انتخاب خوبی برای خرید است.

رنگ

سیاه دانه باید پُررنگ و کاملاً یکدست و یکنواخت باشد.

خواص سیاه دانه

در برخی از منابع طب سنتی سیاه دانه را به نام « شفادهنده جهانی » می نامند و از آن به عنوان نوشدارویی برای رفع تمام مشکلات جسمی یاد می کنند. علت این نام گذاری به دلیل وجود آنتی اکسیدانی قوی به اسم « تیموکینون » است که در سیاه دانه به وفور یافت می شود. این ماده به دلیل خواص ضد التهابی از سلول های شما در برابر آسیب های ناشی از مولکول های ناپایدار به نام رادیکال های آزاد کمک می کند.

هنگامی که رادیکال های آزاد در بدن شما انباشته می شوند، می توانند باعث استرس اکسیداتیو گردیده که خطر ابتلا به بیماری های خاص مانند سرطان و بیماری های قلبی را افزایش می دهد. به همین دلیل مصرف منظم و به اندازه سیاه دانه موجب پیشگیری یا درمان التهابات داخلی یا بیماری مزمن می گردد.

سیاهدانه همچنین حاوی آلکالوئیدها و فیتواسترول ها، دو نوع ترکیب گیاهی مفید با خواص طبیعی کاهش کلسترول می باشد. سیاه دانه برای رفع مفاصل متورم تا مشکلات تنفسی مانند آسم و برونشیت موثر واقع می گردد. همچنین از بروز بیماری های مزمن مانند دیابت نوع ۲ و معضلات قلبی جلوگیری می نماید.

راهنمای خرید سیاه دانه عمده

فروش سیاه دانه وارداتی از کشور سوریه به صورت عمده با قیمت های مناسب صورت می پذیرد.
کیفیت بالای این محصول را در ویدئوی زیر مشاهده می فرمایید:

فروش بهترین نوع سیاه دانه در بازار

سیاه دانه در کشورهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد اما مرغوب ترین نوع آن به کشور سوریه و هندوستان برمی گردد. کامیاب تجارت با شناخت برندهای مطرح در این زمینه ، نمونه درجه یک سوری و هندی را انتخاب و عرضه می دارد.

البته باید توجه داشته باشید که اگر قصد روغن گیری دارید ، دانه هندی به مراتب روغن بیشتری دارد و نسبت به انواع دیگر از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

سفارش سیاه دانه عمده

شرکت کامیاب تجارت مهتاب با فروش ادویه وارداتی از کشورهای مطرح این حوزه ، محصولات درجه یک را در اختیار شما مشتریان ارجمند قرار می دهد. فروش سیاه دانه مرغوب سوری با برند « شهر زیبا » به صورت عمده صورت می پذیرد. 

تماس با کامیاب تجارت

در صورتی که قصد سفارش و خرید سیاه دانه سوری از شرکت کامیاب تجارت را دارید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. 

آدرس

تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، برج ناهید، طبقه ۶ واحد ۵

شماره تماس

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)