وبلاگ

مرکز فروش ادویه عمده در تهران

مرکز فروش ادویه تهران

مهم ترین المان برای حفظ تازگی و کیفیت ادویه جات ، ذخیره سازی صحیح آن می باشد. اکثر ادویه‌ها قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسند ماه‌ها در زنجیره تامین می‌گذرند، بنابراین ضروری است که در تمام مراحل فرآیند به درستی ذخیره و حمل و نقل شوند. ادویه هایی که برای مدت طولانی در معرض عناصر مخرب قرار می گیرند، به سرعت از کیفیت شان کاسته می شوند و عطر و طعم گذشته را نخواهند داشت. به همین دلیل انتخاب یک پخش کننده معتبر ادویه برای خریدی مطمئن ضروری است. شرکت ” کامیاب تجارت ” مرکز فروش عمده ادویه در تهران محصولات وارداتی درجه یک را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

مرکز فروش ادویه تهران

شرکت ” کامیاب تجارت ” در تهران یکی از پیشتازان در حوزه واردات ادویه مرغوب و درجه یک از برندهای معتبر سطح بین المللی می باشد. انواع ادویه و حبوبات خارجی با نظارت کارشناسان خبره این مجموعه از برترین تولیدکنندگان انتخاب می شوند و به صورت عمده عرضه می گردند. این محصولات از شرکت پخش ادویه در تهران به سراسر کشور ارسال می گردند.

مرکز پخش ادویه تهران

راهنمای بررسی کیفیت ادویه جات

در متن ذیل با چند عامل مهم تاثیرگذار در کیفیت ادویه جات آشنا خواهید شد:

۱- منشا ادویه

ادویه ها انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال جوز هندی در بیش از ۱۰ کشور کشت می شود که هر محصول دارای کیفیت متفاوتی است. کاری که بسیاری از برندها برای صرفه جویی در هزینه انجام می دهند، این است که مواد تشکیل دهنده را اعلام نمی کنند، یا انواع مختلف را با هم مخلوط می کنند. این منجر به یک محصول ناهموار می شود که در آن قسمت هایی از ادویه طعم بسیار قوی خود را از دست می دهد.

از نظر کیفیت، ممکن است همه چیز خوب باشد، اما از نظر طعم، ایده آل نیست و این موضوع خصوصاً برای آشپزان حرفه ای حائز اهمیت است. ادویه ها را می توان از چند وجه مورد بررسی قرار داد تا به کیفیت آن پی برد. ارزیابی ادویه ها بر دو اساس حسی و آزمایشگاهی صورت می گیرد. ویژگی های حسی شامل طعم، عطر، بافت، شکل ظاهری، احساسی که در دهان ایجاد می کنند و میزان مقبولیت آن است. این ویژگی ها اغلب توسط حواس انسان قابل تشخیص می باشند. ارزیابی آزمایشگاهی، دقیق تر و جامع تر است و براساس آن می توان تصمیم گیری قاطعی درباره کیفیت محصول موردنظر داشت.

کامیاب تجارت، مرکز فروش ادویه در تهران با انتخاب کشورهای خوش نام و پرآوازه تولیدکننده نظیر ویتنام، چین، پاکستان و … بهترین و باکیفیت ترین انواع ادویه را وارد کشور می نماید.

فروشگاه ادویه هندی در تهران

۲- حداقل قرار گرفتن در معرض نور

قرار گرفتن در معرض نور یکی از بزرگترین دلایل ضعیف شدن طعم و عطر ادویه ها می باشد. این اتفاق معمولاً در زمان ذخیره سازی وقوع می دهد. همچنین بسته بندی نامناسب نیز می تواند عامل از دست رفتن کیفیت ادویه گردد. مثلاً قوطی های شیشه ای که نور را از خود عبور می دهند، نمی توانند فضای مناسبی برای نگهداری ادویه در نظر گرفته شوند.

۳- مهر و موم هوا

ناگفته نماند که بسته بندی ادویه جات باید هوابند باشد. اجازه دادن به هوا برای ورود و خروج از بسته‌بندی باعث می‌شود که ماده درون بسته‌بندی سریع‌تر اکسید شود. این یکی از دلایلی است که پودر ادویه‌های روی میز رستوران‌ها، از جمله فلفل، اغلب طعم کهنه‌ای دارند.

مطلب پیشنهادی
نمایندگی ادویه خارجی

۴- نحوه فرآوری – مرکز فروش ادویه تهران

پس از برداشت و خشک شدن ادویه جات ، معمولاً آن ها را خرد کرده، برش داده و آسیاب می کنند. این عملیات تأثیر بسزایی بر کیفیت محصول نهایی دارد. فناوری های مختلفی برای آسیاب کردن ادویه جات وجود دارد. انتخاب این بخش از فرآیند، بسته به اندازه ذرات و ویژگی های محصول متفاوت است. انتخاب روش صحیح این اطمنیان را حاصل می کند که ویژگی های منحصر به فرد ادویه حفظ می گردد.

گرمای تولید شده در طی فرآیند آسیاب ریز می تواند در برخی موارد برای خواص ادویه مضر باشد، بنابراین مهم است که از فناوری آسیاب مناسب برای ادویه استفاده شود.

برای برخی از ادویه ها، انتخاب آسیاب خنک (در دمای ۵+ تا ۲۰+ درجه سانتیگراد) یا آسیاب برودتی (در دمای ۸۰- تا ۱۰- درجه سانتیگراد) به جای آسیاب محیطی می تواند مفیدتر واقع گردد. آسیاب برودتی با حفظ ظرافت بیشتر پودر ادویه و کاهش تبخیر اسانس ها، سبب افزایش ماندگاری آن می گردد. همچنین خواص و طعم آن نیز بهتر حفظ می شود.

به عنوان مثال، در مورد فلفل سفید، آسیاب برودتی ۹۴.۵٪ از محتوای اسانس را حفظ می کند، در حالی که فقط ۵۷.۸٪ وقتی که در دمای محیط آسیاب شود، باقی می ماند.

ادویه عمده از کجا بخرم

خرید ادویه عمده از شرکت کامیاب تجارت – مرکز فروش ادویه تهران

این مجموعه به دلیل سال ها فعالیت در بازار فروش ادویه وارداتی با شناسایی برندهای مطرح و برتر در حوزه کشت و تولید، بهترین محصولات خارجی را به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

فروش برنج هندی و انواع حبوبات، به بازار و کارخانجات سراسر کشور به صورت عمده انجام می پذیرد.

انواع ادویه مرغوب از کشورهای مطرح ذیل وارد کشور می شوند و به قیمت مناسب عرضه می گردند:

  فلفل عنابی باکیفیت پاکستان ،، زنجبیل مرغوب کشور چین ،، فلفل سیاه دانه درشت ویتنام ،، کندر درجه یک آفریقا ،، قلم زردچوبه معروف نظام آباد هندوستان ،،  دارچین شکسته چین ،، سیاه دانه سوریه ،، تخم شربتی باکیفیت هندوستان و

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *