وبلاگ

شرکت پخش ادویه در تهران

شرکت پخش ادویه

شرکت ” کامیاب تجارت مهتاب “ وارد کننده ادویه ، حبوبات و برنج از کشورهای مطرح و برتر تولید کننده می باشد. در این مطلب با ویژگی های این شرکت پخش ادویه در تهران آشنا خواهید شد.

شرکت پخش ادویه

ادویه ها در ایران بسیار محبوب هستند، به خصوص که روند آماده سازی غذاهای لذیذ در سراسر کشور در حال گسترش است. تجارت ادویه سالانه میلیاردها دلار است و یکی از مشاغل مهم در سراسر جهان به شمار می رود. هر ساله تقاضا برای کیفیت و تازگی محصولات افزایش می یابد. وظیفه شرکت پخش ادویه ، تامین بازار هدف در کل کشور می باشد.
اما بازار هدف کیست؟ برخی از عمده فروشان مستقیماً محصولات خود را به آشپزهای خانگی یا حتی رستوران های محلی عرضه می دارند، اما هدف برخی از تأمین کنندگان نیاز کارخانه های فرآوری ادویه می باشد. کارشناسان این مراکز، ارزش ادویه جات باکیفیت را تشخیص می دهند و حاضرند برای تازگی آن هزینه کنند. محصولات این کارخانجات را با برندهای متفاوت در سوپرمارکت‌های محلی یا فروشگاه‌های زنجیره ای خواهید یافت.

ادویه عمده

برندهای مطرح تولید کننده ادویه و حبوبات چگونه انتخاب می شوند؟     

انتخاب برترین های این حوزه باید توسط افراد متخصص صورت پذیرد. رویدادهای تجارت مواد غذایی در اروپا و آسیای شرقی بسترهای مهمی برای معرفی شرکت های تولید ادویه و گیاهان دارویی هستند. مشارکت در نمایشگاه تجاری اهمیت ویژه ای دارد، زیرا خریداران بالقوه را قادر می سازد محصولات مختلف را ببینند، بو و مزه کنند. یک نمایشگاه تجاری زنده، تعاملی بزرگ میان کشورهای مختلف ایجاد می نماید و به یافتن سرنخ های جدید و ملاقات با مشتریان فعلی کمک می نماید.

کارشناسان مجموعه ” کامیاب تجارت “ هرساله با حضور در نمایشگاه های برتر و گردهمایی های تخصصی بین المللی با بررسی عملکرد شرکت های تجاری فعال این حوزه، “قهرمان برتر تولید ” را برمی گزینند.

ارزیابی ادویه ها بر چه اساسی صورت می پذیرد؟

ارزیابی ادویه ها بر دو اساس حسی و آزمایشگاهی صورت می گیرد. ویژگی های حسی شامل طعم، عطر، بافت، شکل ظاهری، احساسی که در دهان ایجاد می کنند و میزان مقبولیت آن است. این ویژگی ها اغلب توسط حواس انسان قابل تشخیص می باشند. ارزیابی آزمایشگاهی، دقیق تر و جامع تر است و براساس آن می توان تصمیم گیری قاطعی درباره کیفیت محصول موردنظر داشت.

مهم ترین اصل در یک شرکت بازرگانی توجه به کیفیت محصولات وارداتی می باشد. این شرکت موظف به کنترل کیفی محصولات قبل از ورود آن به کشور است. کارشناسان ارشد در شرکت پخش ادویه ” کامیاب تجارت “ علاوه بر ارزیابی حسی ، به طور دقیق محصولات وارداتی را در آزمایشگاه کنترل کیفی خود بررسی می نمایند. بدین ترتیب محصول باکیفیت به دست مشتری خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی
واردات ادویه مرغوب به کشور با رعایت استانداردهای لازم

ویژگی‌های یک ادویه مرغوب در شرکت پخش ادویه

ظاهر فیزیکی: دانه های ادویه باید از اندازه بزرگ و رنگ طبیعی برخوردار باشند. مثلاً درشت بودن دانه های فلفل سیاه ، نشانه مرغوبیت بیشتر است. شما باید فقط ادویه سالم و زیبا بخرید.

عطر: هرگز ادویه های بدون عطر یا با عطر غیرطبیعی نخرید. بیشتر ادویه ها باید عطری قوی و متمایز بدهند. اگر نه، احتمالاً از زمان کشت آن ها زمان زیادی می گذرد.

طعم: ادویه باید به خودی خود طعم قوی و خوبی داشته باشد، مثلاً هل یا دانه رازیانه، طعمی شیرین دارد، یا شنبلیله باید طعم تلخی بدهد. مزه‌های غیرعادی معمولاً نشانه‌ای از سن و/یا ذخیره‌سازی ضعیف هستند.

سن: مهم ترین عامل تعیین کننده کیفیت ادویه است. تاریخ کشت تاثیر مستقیمی در حفظ عطر و طعم آن دارد. ادویه ها و گیاهان خشک برای ۳-۶ ماه و دانه های آسیاب شده (زیره و غیره) برای ۶-۱۲ ماه مفید هستند.

تنوع: دسته خاصی از ادویه های هندی خالص بهتر از سایرین هستند، مثلاً دارچین سیلان بهتر از نوع مکزیکی آن است یا دانه های فلفل ویتنام برتر از سایرین می باشد. قیمت ها بسته به نوع کیفیت متفاوت است و برخی گران تر هستند. همچنین بسته بندی و ماندگاری بهتر آن تاثیر مستقیمی در افزایش یا کاهش قیمت محصول می گذارد.

نگهداری: شرایط آب و هوایی، گرما، رطوبت و نور مستقیم خورشید تأثیر بسزایی در ماندگاری ادویه ها دارد. به طور مثال رنگ های محو شده نشانه هایی از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید هستند.

شرکت پخش ادویه

چه چیزی ادویه جات را به با ارزش ترین کالای تجاری تبدیل می کند؟

ادویه جات از ارزش بالایی برخوردار هستند، زیرا علاوه بر استفاده در آشپزی، بسیاری از آن ها کاربردهای آیینی، مذهبی یا پزشکی دارند. ادویه ها در هر اقلیمی یافت نمی شوند و بنا به دلیل کمبود نسبی جغرافیایی از ارزش بالایی برخوردار می باشند. مثلاً کشت و کار ادویه جات در جنوب چین، اندونزی، در جنوب هند و سریلانکا به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب رونق بیشتری دارند.

کامیاب تجارت | واردات ادویه و برنج

این مجموعه به دلیل سال ها قعالیت در بازار فروش ادویه وارداتی با شناسایی برندهای مطرح و برتر در حوزه کشت و تولید، بهترین محصولات خارجی را به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

فروش برنج هندی و انواع حبوبات، به بازار و کارخانجات سراسر کشور به صورت عمده انجام می پذیرد.

انواع ادویه مرغوب از کشورهای مطرح ذیل وارد کشور می شوند و به قیمت مناسب عرضه می گردند:

  فلفل عنابی باکیفیت پاکستان ،، زنجبیل مرغوب کشور چین ،، فلفل سیاه دانه درشت ویتنام ،، کندر درجه یک آفریقا ،، قلم زردچوبه معروف نظام آباد هندوستان ،،  دارچین شکسته چین ،، سیاه دانه سوریه ،، تخم شربتی باکیفیت هندوستان و …

فروش ادویه وارداتی

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *