وبلاگ

خرید ادویه هندی درجه یک با قوی ترین طعم و عطر

خرید ادویه هندی

شرکت « کامیاب تجارت » – شرکت بازرگانی ادویه ، وارد کننده معتبر انواع ادویه جات مرغوب درجه یک خارجی می باشد. این مجموعه افتخار همکاری با برندهای برتر سطح بین المللی از جمله کشورهای هندوستان، ویتنام، چین، نیجریه، پاکستان و سوریه را دارد. برای ثبت سفارش و خرید ادویه هندی و سایر ادویه جات خارجی به صورت عمده می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. اصالت محصولات، قیمت منصفانه، ارسال به موقع و پشتیانی از خریدار (طی پروسه ثبت سفارش تا تحویل)، از مهم ترین ویژگی های این شرکت پخش ادویه در تهران می باشد.

خرید ادویه هندی

ادویه ها نقش مهمی در فرهنگ هند ایفا می کنند. این محصولات به دلیل فواید سلامتی بی شمار به عنوان دارو در طب سنتی آیورودا حائز اهمیت می باشند. قرن هاست که غذاهای هندی در سراسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردارند. این نوع آشپزی به دلیل وجود ادویه های غنی و خوش طعم، قلب و ذائقه دوستداران غذا را تسخیر کرده است. هندوستان را می توان « سرزمین مادری ادویه ها » نامید. ادویه‌های کشت شده طعم فوق العاده ای به غذا می‌دهند و فواید متعددی برای سلامتی بدن دارند.

نمایندگی ادویه وارداتی

فروش زردچوبه عمده نظام آباد هندوستان

قلم زردچوبه نظام آباد هندوستان پرفروش ترین ادویه هندی به شمار می رود. سالیانه ده ها تن قلم زردچوبه به سراسر دنیا صادر می گردد و یا در سایت های معتبر این کشور به فروش می رسد.

زردچوبه که در آشپزی هندی معمولاً با نام Haldi (ادویه طلایی هند) شناخته می شود، گرم، کمی تلخ و کمی فلفلی است. از رنگ زرد قوی آن برای بالاتر بردن ارزش آشپزی استفاده می شود و به طور گسترده برای مصارف دارویی و درمان های آیورودا کاربرد دارد. « کورکومین » موجود در زردچوبه دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است که به درمان آرتریت، بیماری قلبی و برخی سرطان ها کمک می کند. همین امر زردچوبه را به یک عنصر جدایی ناپذیر در تاریخ آشپزی هند تبدیل نموده است. گنجاندن زردچوبه در رژیم غذایی روزانه می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، هضم غذا و بهزیستی کلی بدن گردد.

شما عزیزان می توانید زردچوبه هندی باکیفیت و درجه یک را به صورت عمده از شرکت « کامیاب تجارت » تهیه نمایید. برای خرید ادویه هندی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش زردچوبه هندی

فروش تخم شربتی عمده هندوستان

Basil Seed که منشأ آن از شبه قاره هند سرچشمه می گیرد، به نام های دانه‌های سابجا، دانه‌های ریحان شیرین، دانه‌های فالودا و دانه‌های تولسی نیز شناخته می شود. دانه های سیاه ریز از غلاف های خشک گل ریحان استخراج می شوند و ارزش غذایی آن ها تقریباً مشابه دانه چیا است. Basil Seed که با نام ” تخم شربتی ” برای سال ها جزء اصلی نوشیدنی های اصیل ایرانی به شمار می رود، خواص منحصر به فردی برای بدن دارد.

شما عزیزان می توانید تخم شربتی باکیفیت و درجه یک را به صورت عمده از شرکت « کامیاب تجارت » تهیه نمایید. برای خرید ادویه هندی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش تخم شربتی هندی

چهار ادویه اصیل هندی

زیره سبز (جیرا)، گشنیز (دانیا)، زردچوبه (هالدی) و هل (الیچی) به عنوان ۴ ادویه هندی مهم در این کشور شناخته می شوند. دانه های زیره دارای طعمی گرم و خاکی هستند و به دلیل پخش شدن عطر متمایز خود شناخته شده اند. آن ها یک عنصر اصلی در آشپزی هندی به شمار می روند، زیرا طعم کلی هر غذا را افزایش می دهند.
دانه های گشنیز طعم مرکباتی و گلی دارند که مکمل بسیاری از دستور العمل های هندی است. زردچوبه به دلیل رنگ زرد پُر جنب و جوش، چندین کاربرد دارویی و طعم کمی تلخ محبوب است. در نهایت، هل دارای رایحه ای شیرین و گلی است اما طعمی تند و متمایز دارد که می تواند عطری دلپذیر را به غذاهای شیرین و خوش طعم بیافزاید.

ادویه های گرمابخش – خرید ادویه هندی

جالب است بدانید هر منطقه در شبه قاره هند یک نوع فلفل تند را ترجیح می دهند. هر فلفل درجه حرارت و طعم متفاوتی دارد. فلفل چیلی، فلفل سبز (هاری میرچ)، پودر فلفل قرمز (لال میرچ) هریک با گرمای آتشین خود طعم بی نظیری به غذاهای هندی می بخشند که برای وسوسه کردن ذائقه هر فردی کفایت می کند.

مطلب پیشنهادی
مرکز فروش ادویه عمده در تهران

میخک، دارچین معطر، جوز هندی، برگ کاری و تمرهندی

دارچین (دالچینی) و میخک (لاونگ) ادویه‌های هندی هستند که حس گرما و شیرینی را به غذا یا نوشیدنی اضافه می‌کنند، در حالی که جوز هندی رایحه‌ای عجیب و غریب به غذاهای هندی می‌آورد.
پودر دارچین طعمی منحصر به فرد گرم و شیرین دارد و از این رو می توان از آن برای خوش طعم کردن غذاها استفاده کرد. از طرفی میخک به دلیل عطر قوی و طعم کمی تند و تلخ محبوب است. با این حال، در بسیاری از مناطق این کشور برای طعم دادن به برنج هندی کاربرد دارد.

جوز هندی عجیب و غریب (جیفال) طعمی شیرین و آجیلی دارد، به همین دلیل است که از آن در مقادیر بسیار کم برای بهبود طعم برنج و دسر استفاده می شود. هر سه ادویه هندی فواید بالقوه ای برای سلامتی دارند، زیرا سرشار از آنتی اکسیدان ها و خواص ضد التهابی هستند.

برگ کاری (karyapak) و تمرهندی (imli) به غذاهای هندی طعم متفاوتی می بخشد. برگ های کاری عطر دلپذیری دارند و به مقدار زیاد در غذاهای جنوب هند استفاده می شوند. تمر هندی برای ترش کردن بسیاری از غذاهای هندی کاربرد دارد. طعم تلخ و لطیفی به غذاها می دهد و با ایجاد مزه ای هماهنگ به پیچیدگی طعم ها کمک می کند.

"</p

سوالات متداول در هنگام خرید ادویه هندی

۱. ماندگاری ادویه های هندی چقدر است؟

به طور کلی ادویه های هندی در صورت نگهداری مناسب تا سه سال مفید هستند و عطر و رنگ قوی دارند. به یاد داشته باشید، ادویه های کامل بیشتر از ادویه های آسیاب شده دوام می آورند.

۲- آیا می توان ادویه هندی را در یخچال نگهداری کرد؟

توصیه می شود ادویه جات را در ظروف دربسته در جای خشک و خنک نگهداری کنید و از گرما، نور خورشید یا رطوبت اجتناب کنید. بهتر است که آن ها را در یخچال قرار ندهید، چون می‌تواند باعث ایجاد رطوبت شود و کیفیت و طعم آن را به خطر بیندازد.

مطلب پیشنهادی
دستور تهیه چند نوشیدنی سم زدا با زردچوبه

مزایای خرید ادویه جات کامل

بسیاری از مردم ترجیح می دهند ادویه جات کامل بخرند، سپس آن ها را در زمان مصرف آسیاب نمایند. دلیل این امر سه مورد است. اول، این ادویه ها اغلب بیشتر از ادویه های آسیاب شده دوام می آورند. دوم، طعم آن برای مدت طولانی تری باقی می ماند. در نهایت، هنگام خرید عمده، این ادویه ها اغلب بسیار ارزان تر هستند.

کامیاب تجارت – خرید ادویه هندی

این مجموعه به دلیل سال ها فعالیت در بازار  فروش ادویه وارداتی  با شناسایی برندهای مطرح و برتر در حوزه کشت و تولید، بهترین محصولات خارجی را به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

انواع ادویه مرغوب از کشورهای مطرح ذیل وارد کشور می شوند و به قیمت مناسب عرضه می گردند:

فلفل عنابی  باکیفیت پاکستان ،،  زنجبیل  مرغوب کشور چین ،،  فلفل سیاه  دانه درشت ویتنام ،، کندر  درجه یک آفریقا (نیجریه) ،،  دارچین شکسته  چین ،، سیاه دانه  سوریه و …

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *