فروش کندر عمده

فروش کندر عمده درجه یک

کندر یک ماده صمغ مانند سخت شده (رزین) است که از تنه درخت Boswellia (بوسولیا) در آفریقا و خاورمیانه به دست می آید. سیر تاریخی کندر قدمتی طولانی دارد و نام آن در فرهنگ های مختلف مشاهده می گردد. تا جایی که در کشور عمان از آن به عنوان « کندر سلطنتی » یاد می شود، زیرا تا ۵۰ سال پیش منحصراً برای خانواده سلطنتی در نظر گرفته می شد.

طب سنتی یونان، هند و چین ، کندر را به‌عنوان یک داروی مهم برای درمان التهاب مفاصل ، مشکلات گوارشی، تنفسی و تناسلی مورد استفاده قرار می‌دادند. در طب آیورودا، از کندر به عنوان یک ماده محافظت کننده پوست بهره می بردند. تجویز کندر برای درمان زخم، تومور، تب، گلودرد، اسهال خونی و استفراغ از سوی ابن سینا پزشک ایرانی قرن چهارم، کاملاً مستند می باشد.

در قرن های گذشته ، کندر پای ثابت مراسمات مذهبی آن دوران به شمار می رفت. زیرا علمای مذهبی آن زمان این ماده را مظهری از پیوند با خداوند می دانستند.

فواید و خواص بی نظیر کندر

پژوهشگران علوم ماوراء بر این باورند: « که این وجود آگاه ما است که بدن و ذهن مان را در مورد بروز بیماری ها هدایت می‌کند. کندر نقش حمایت کننده ذهن و سم زدایی از بدن را برعهده دارد ، زیرا به عنوان یک داروی نیرو بخش بر میدان انرژی بدن تاثیر مثبتی می گذارد و از آنجا که این میدان انرژی رابط بین بدن و ذهن است، با تحریک ذهن ، جسم را به سوی سلامتی سوق می دهد.  (منظور از تحریک ذهن ، برانگیختن احساسات و خروج افکار منفی از ذهن ناخودآگاه است.)

به علاوه در علم یوگا معتقدند که استشمام بوی کندر می تواند انرژی راکد در چاکراه ها را پاک سازی کند. همچنین به جای مصرف قرص های شیمیایی مانند زاناکس و … می توان با سوزاندن یک قطره از روغن آن (به صورت روتین و روزانه) استرس را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

براساس تحقیقاتی که در آریزونا بر روی اسیدهای بوسولیک صورت گرفت ثابت شد که روغن کندر را می توان به عنوان یک ضد التهاب قوی برای بیمارانی که از روماتیسم دردناک رنج می برند ، مورد استفاده قرار داد. (به صورت موضعی)
همچنین به نظر می رسد روغن کندر برخی از انواع باکتری ها و قارچ ها (مخمرها) را از بین می برد. معمولاً به عنوان ماده خوشبو کننده در صابون ها، لوسیون ها و عطرها استفاده می شود.

در حال حاضر محققان اروپایی با مطالعه بر روی اسانس و رزین کندر ، به دنبال یافتن نشانه هایی برای استفاده از این ماده در کاربردهای بالینی هستند. با این کار روزنه جدیدی بر روی درمان‌های احتمالی سرطان باز خواهد شد!

خصوصیات ظاهری کندر درجه یک چیست؟

روشی برای درجه بندی رزین های کندر وجود دارد و رنگ سفید طلایی پتینه معمولاً نشانه ای از رزین بهتر است. این گونه بسیار خالص است و نسبت به سایر گریدها بسیار طولانی تر می سوزد.

راهنمای فروش کندر عمده

فروش کندر عمده وارداتی از « قاره آفریقا » با برند « شهر زیبا » به شکل عمده صورت می پذیرد. 

شرکت بازرگانی کامیاب تجارت مهتاب با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه فروش ادویه وارداتی اکنون به برندی نام آشنا در حوزه عرضه محصولات عمده مبدل گردیده است.

علت این معروفیت ، دقت نظر و توجه عوامل این مجموعه به کیفیت نمونه اولیه می باشد. پس از شناخت شرکت‌های معتبر در سطح جهانی ، نمونه محصولات در اختیار کارشناسان این مرکز قرار گرفته و پس از کنترل کیفیت و تأیید ایشان ، محصول به صورت عمده وارد کشور می گردد.  

درست به همین دلیل است که پس از خریداری محصول ، رضایت مشتریان از کیفیت آن حاصل شده و برای دفعات مجدد هم قصد همکاری و تعامل با این شرکت را خواهند داشت.

سفارش کندر به صورت عمده با برند شهر زیبا

روغن گیری این ماده تنها با دانه های مرغوب و باکیفیت امکان پذیر خواهد بود. نمونه های بی کیفیت موجب متضضر شدن خریدار خواهند شد. پس در صورتی که قصد روغن گیری از کندر و عرضه آن به خرده فروشان در برنامه کاری شماست ، باید از بهترین متریال اولیه استفاده نمایید. شرکت کامیاب تجارت با تضمین کیفیت محصولات خود این اطمینان را به شما عزیزانی که درصدد خرید از این شرکت هستید، خواهد داد:

با خیالی آسوده خرید کنید!  

محصول سفارشی شما در کوتاه ترین زمان در بسته بندی های بهداشتی ارسال می گردد.

از دیگر تسهیلات این مجموعه قیمت های مناسب و بدون واسطه است که در بهترین شرایط ، محصول وارداتی را در اختیار مشتریان بزرگوار قرار خواهد داد. 

با عرضه مستقیم کندر مرغوب آفریقایی به مصرف کنندگان گرامی ، امیدواریم که افراد بیشتری بتوانند از کاربردهای درمانی این ماده مفید و معجزه آسا بهره‌مند شوند.

تماس با کامیاب تجارت مهتاب

در صورتی که قصد تماس با کارشناسان کامیاب تجارت را دارید، از اطلاعات تماس این بخش استفاده نمایید.

آدرس

تهران، سعادت آباد، بلوار فرهنگ، ساختمان سهند، طبقه اول واحد ۲

شماره تماس

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)