فروش زردچوبه عمده

۰۲۱-۲۲۳۸۹۷۹۰

۰۲۱-۲۲۳۸۹۷۹۰

فروش قلم زرد چوبه عمده با کیفیت

زردچوبه که زعفران هندی یا ادویه طلایی نیز نامیده می شود، گیاه بلندی است که در آسیا و آمریکای مرکزی می روید. این گیاه از خانواده زنجبیل است و جزء گیاهان بومی آسیای جنوب شرقی محسوب می گردد و به صورت تجاری ، عمدتاً در هند کاشت و برداشت می شود. ریزوم آن (ساقه زیرزمینی) به عنوان ادویه آشپزی و طب سنتی استفاده می شود. پودر زردچوبه فروشگاهی، از ریشه های آسیاب شده این گیاه است.

قلم زردچوبه

چگونه زردچوبه مرغوب را بشناسیم؟

یافتن مزارع کشاورزی که از روش‌های استاندارد کوددهی و آبیاری صحیح بهره می برند و با کنترل مؤثر آفات ، سبب رشد گیاهانی مرغوب می گردند دشوار است. برای شناخت قلم زردچوبه درجه یک باید ویژگی های آن را بشناسید. این خصوصیات عبارتند از : 

قلم زرد چوبه ترد

تُرد بودن و عدم شکستگی قلم های زردچوبه بسیار حائز اهمیت است. 

رنگ مطلوب

رنگ مغز قلم زردچوبه مرغوب باید نارنجی یا زرد پُررنگ باشد.

عطر و رایحه خوب

قلم زردچوبه باید از عطر خوشی برخوردار باشد. زردچوبه بدون بو نامرغوب است.

فروش زردچوبه عمده

خواص زردچوبه برای بدن

کورکومین ماده فعال زردچوبه است و خواص بیولوژیکی قدرتمندی دارد. طب آیورودا، به عنوان سیستم درمانی سنتی هندی، زردچوبه را برای انواع بیماری‌ها توصیه می‌کند. خواص منحصر به فرد ادویه زردچوبه شامل کاهش درد و التهاب مزمن ، بهبود عملکرد کلیه و معده است. طب غربی شروع به مطالعه و بررسی خواص زردچوبه به عنوان مُسکن و شفابخش نموده است.

زردچوبه می تواند نقش مهمی در هضم غذا داشته باشد. این ماده به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد می تواند به هضم سالم مواد غذایی کمک شایانی نماید. در طب آیورودا از زردچوبه به عنوان یک عامل شفابخش گوارش استفاده می شود. خواص زردچوبه حتی به عنوان یک درمان برای سندرم روده تحریک پذیر مورد بررسی قرار گرفته است. کورکومین همچنین به عنوان یک درمان کننده سرطان ، نویدبخش است. منابع مورد اعتماد مطالعات نشان می دهد که دارای اثرات محافظتی در برابر سرطان پانکراس، سرطان پروستات و مولتیپل میلوما است.

راهنمای خرید زردچوبه عمده

اگر خیلی در خرید زردچوبه مشکل دارید و نمی توانید به خوبی به صورت عمده برای خود زردچوبه خریداری کنید حتما پیشنهاد می کنیم ویدیو زیر را به صورت کامل مشاهده کنید تا به صورت کامل توضیح دهیم چگونه به صورت عمده زردچوبه خریداری کنید.

فروش زردچوبه نظام آباد هندوستان به صورت عمده

اگر قصد خرید قلم زردچوبه عمده را دارید ، ممکن است با نمونه های زیادی در بازار مواجه گردید که تشخیص کیفیت آن ها شما را سردرگم سازد. 

در این حالت باید به دنبال یافتن شرکتی معتبر باشید که با برندهای مطرح موجود در این زمینه همکاری داشته باشد. شرکت کامیاب تجارت مهتاب از ویژگی های لازم جهت جلب اعتماد شما بهره مند می باشد. 

این شرکت با سال ها تجربه مفتخر به عرضه قلم زردچوبه اصل و درجه یک از نظام آباد هندوستان (منطقه اصلی برداشت زردچوبه باکیفیت) است. کیفیت محصولات این منطقه بر افراد صاحب تجربه در این حرفه پوشیده نیست! 

فروش زردچوبه عمده

سفارش قلم زردچوبه عمده

فروش زردچوبه عمده با مناسب ترین قیمت صورت می پذیرد.

بدین طریق شما مصرف کننده عزیز می توانید بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشید. خوشبختانه با تلاش پرسنل محترم و رضایت مشتریان عزیزمان توانسته ایم، نام این برند را در سراسر ایران ، کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس مطرح سازیم!

شرکت کامیاب تجارت مهتاب با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه فروش ادویه وارداتی نظیر فلفل سیاه ، قلم دارچین ، فلفل عنابی و … سایر اقلام نظیر حبوبات و برنج از کشورهای معروف در هر حوزه همچون هند ، پاکستان ، ویتنام ، سوریه ، چین و … بهترین های سطح جهانی را به هموطنان گرامی خود عرضه می دارد. 

تماس با کامیاب تجارت مهتاب

در صورتی که قصد ثبت سفارش و خرید از محصولات وارداتی کامیاب تجارت را دارید ، از اطلاعات تماس بخش ذیل استفاده نمایید. کارشناسان این مجموعه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند. 

آدرس

تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، برج ناهید، طبقه ۶ واحد ۵

شماره تماس

۵/۵ (۱ نظر)
۵/۵ (۱ نظر)