وبلاگ

فروش ادویه رستورانی

فروش ادویه رستورانی

یکی از مهم ترین دلایل معروفیت یک رستوران بعد از خرید مواد اولیه غذایی باکیفیت و تازه و وجود سرآشپزان حرفه ای، استفاده از ادویه های مختلف در رِسپی غذاهای خود می باشد.
شما به کمک یک یا چند نوع ادویه می توانید طعم متفاوتی را به غذای خود اضافه کنید (از آتشین و داغ گرفته تا شیرین، ترش، آجیلی و …) همچنین رایحه‌هایی را بیفزایید که اشتها را برانگیزد و مهمانان را به درخواست بیشتر تشویق کند و موجب رضایت ایشان گردد. رنگ های متفاوتی به سبزیجات، گوشت، ماهی و … ببخشید و غذای مخصوص خود را جذاب تر به نمایش بگذارید. اما تنها این نیست! کیفیت ادویه نیز بسیار حائز اهمیت است. سرآشپزان حرفه ای اهمیت این موضوع را به خوبی درک می کنند. لذا انتخاب برند توزیع کننده ادویه جات در اولویت قرار دارد. فروش ادویه رستورانی باید مطابق با استانداردهای جهانی صورت پذیرد.

فروش ادویه رستورانی

شرکت کامیاب تجارت – بازرگانی ادویه – با سال ها تجربه در حوزه فروش ادویه وارداتی ، کیفیت محصولات را تضمین می نماید. این نمایندگی ادویه خارجی با انتخاب برندهای برتر و مطرح سطح بین المللی، بهترین نوع ادویه جات کشت شده را عرضه می دارد.

فروش انواع ادویه رستورانی با مناسب ترین قیمت و بهترین درجه کیفی صورت می پذیرد. ارسال محصولات به سراسر کشور پس از ثبت سفارش و عقد قرارداد، در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. 

فروش ادویه وارداتی

ادویه های توصیه شده برای ایجاد یک منوی جهانی در رستوران

۱- برای طعم مدیترانه ای؛ زعفران، سماق، زیره، گشنیز، میخک، فلفل سیاه، رازیانه، سیر، پاپریکا و زردچوبه اضافه نمایید.

۲- برای رسیدن به طعم غذای آفریقایی؛ آناتو، فلفل، زیره، میخک، دارچین، سیر، زنجبیل، جوز هندی و شنبلیله را امتحان کنید.

۳- جهت تهیه غذاهای آمریکای لاتین؛ از ادویه هایی مانند فلفل چیلی، زیره و سیر استفاده نمایید.

۴- برای طعم‌ آسیایی؛ فلفل قرمز، گشنیز، میخک، سیر، زنجبیل، ادویه کاری و بادیان را آزمایش کنید.

مطلب پیشنهادی
خرید ادویه هندی درجه یک با قوی ترین طعم و عطر

سنحش کیفیت در هنگام خرید ادویه

هنگام خرید و فروش ادویه رستورانی به موارد ذیل توجه کنید. این نکات به شما کمک می کنند تا بهترین نوع ادویه جات را خریداری نمایید:

دانه های فلفل سیاه

واحد سنجش وزن فلفل سیاه، “گرم در لیتر” است. این به چند گرم وزن فلفل سیاه اشاره دارد که در فضای اشغال شده توسط ۱ لیتر آب محدود می شود. وزن سنگین تر نشان دهنده طعم غلیظ تر و کیفیت بالاتر هر دانه فلفل می باشد.

وزن متوسط ​​دانه فلفل بازاری حدود ۵۰۰ گرم در لیتر است. فلفل سیاه ویتنامی به ۵۵۰ گرم در لیتر می رسد. بهترین استاندارد کیفیت فلفل سیاه در صنعت ” TGSEB ” مخفف (Tellicherry Garbled Special Extra Bold) – چگالی ۵۷۰ گرم در لیتر درنظر گرفته شده است.

طعم و مزه را نیز می توان به راحتی بین انواع خوب TGSEB و فلفل های ضعیف ۵۰۰ گرم در لیتر تشخیص داد. فلفل‌های سبک‌تر اغلب در عرض ۳ تا ۶ ماه، طعم خود را سریع تر از دست می دهند و پس از اضافه شدن به غذا، طعم ملایمی خواهند داد. توجه داشته باشید که رنگ تیره تر نیز نشان دهنده کیفیت فلفل است.

فروش فلفل سیاه ویتنام

فروش فلفل سیاه

دارچین

دارچین به عنوان یک ادویه چند قرنی، کاربردهای خاص خود را دارد. در نظر داشته باشید که هنگام اعمال نیرو به نوع مرغوب دارچین، چوب‌ها باید با صدای بلند ترک بخورند. اگر آن‌ها با خم شدن شکافته شوند، نشان می دهد که رطوبت زیادی در داخل آن وجود دارد و بنابراین نتیجه نهایی آنقدرها خوش طعم نخواهد بود.

چوب ها باید به شکل یکنواخت باشند. خمیدگی های بزرگ و زوایای زیاد، نشان دهنده کشت ضعیف است. در نهایت، هرچه چوب ها نازک تر باشند، بهتر است. استفاده از چوب های ضخیم سخت تر است و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا اسانس آن ها آزاد شود.

فروش دارچین چین

فروش عمده دارچین

فروش زردچوبه – مهم ترین ادویه رستورانی 

این ادویه دارای طیف گسترده ای از رنگ ها است. جزء اصلی که به آن طعم می دهد، « کورکومین » نام دارد. هرچه زردچوبه قرمزتر باشد، غلظت کورکومین در آن بیشتر است. در آشپزی سنتی هند، جایی که ادویه محبوب ترین است، محتوای کورکومین حدود ۳-۴٪ ترجیح داده می شود. در این سطح، طعم زردچوبه در بهترین حالت است و رنگ آن نیز زرد مایل به نارنجی روشن می باشد.

هنگام خرید تکه های کامل زردچوبه، قسمت بیرونی آن نیز باید تا حد امکان صاف و تمیز به نظر برسد. انواع ارزان‌تر که اغلب برای پودر کردن استفاده می‌شوند، فاقد این ویژگی ها هستند. توصیه می شود برای دستیابی به بهترین طعم و رنگ، از زردچوبه قلم استفاده نمایید و در رستوران به هنگام استفاده آن را به شکل پودر دربیاورید.

فروش زردچوبه هندوستان

فروش زردچوبه هندی

کامیاب تجارت | شرکت پخش ادویه | فروش ادویه رستورانی

استفاده از ادویه ها یک روش عالی برای بهبود طعم غذا بدون افزودن چربی، نمک یا شکر هستند و تقریباً با هر نوع رژیم غذایی (گیاهخواری، پالئو، کتو، بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون نمک) سازگار می باشند. اگر سرآشپزها می توانند شاهکارهای لذیذی را خلق کنند، چون شناخت کاملی از ترکیب ادویه‌ها در یک غذا دارند. کیفیت ادویه نیز در بهبود طعم و عطر غذا حائز اهمیت است. ما برای شما دسته بندی کاملی از انواع ادویه جات باکیفیت خارجی را عرضه داشته ایم.

واردات ادویه :

فلفل عنابی  باکیفیت پاکستان ،،  زنجبیل  مرغوب کشور چین ،،  فلفل سیاه  دانه درشت ویتنام ،،  کندر  درجه یک آفریقا ،، قلم  زردچوبه  معروف نظام آباد هندوستان ،،   دارچین شکسته  چین ،،  سیاه دانه  سوریه ،،  تخم شربتی  باکیفیت هندوستان ،، برنج هندی و …

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *