وبلاگ

عرضه بهترین نوع فلفل سیاه

بهترین نوع فلفل سیاه

کشور ویتنام را می توان مهد کشت فلفل سیاه دانست. در واقع بهترین نوع فلفل سیاه از مزارع این کشور برداشت می گردد. ویتنام سالانه ده ها تن دانه فلفل سیاه مرغوب را به کشورهای دیگر صادر می نماید.

بهترین نوع فلفل سیاه

شرکت « کامیاب تجارت » عرضه کننده بهترین نوع فلفل سیاه ویتنامی با بهترین درجه کیفی می باشد. این مجموعه به دلیل سال ها فعالیت در بازار  فروش ادویه وارداتی  با شناسایی برندهای مطرح و برتر در حوزه کشت و تولید، بهترین محصولات خارجی را به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

فروش فلفل سیاه عمده

فروش فلفل سیاه

علائم کلی کیفیت بهترین نوع فلفل سیاه

این ادویه به عنوان یکی از محبوب ترین ادویه جات در جهان در سراسر مناطق دنیا، از هند و ویتنام گرفته تا اندونزی تا اکوادور و برزیل رشد می کند. دانه‌های فلفل مانند انگور بوده و نوع خاک، شرایط رشد و شرایط جوی (آب و هوایی) بر روی طعم و مزه آن تأثیر می‌گذارد.

از علائم کلی کیفیت این محصول می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دانه های فلفل باید رنگ نسبتاً یکنواختی داشته باشند، نشانه ای از کیفیت بالاتر و طعم ثابت تر.
  • دانه های فلفل تیره تر طعم بیشتری دارند.
مطلب پیشنهادی
خواص فلفل سیاه در طب سنتی

نحوه فرآوری

به طو کلی نحوه برداشت و فرآوری فلفل سیاه به شرح ذیل است:

برداشت:

زمانی که یکی از توت ها شروع به قرمز شدن نماید، باید با دست برداشت شوند. البته هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد.

برداشت دانه های فلفل سیاه

تخمیر:

پس از برداشت، توت ها باید در زیر نور خورشید تخمیر شوند. در این حالت امکان واکنش های آنزیمی فراهم گردیده و موجب شده تا پوست بیرونی سیاه رنگ گردد. طول تخمیر در یک کشور خاص از چند ساعت در سریلانکا تا چند روز در اندونزی متفاوت است. زمان تخمیر به نوع روش، دما و کیفیت نهایی مورد نیاز بستگی دارد.

کوبیدن:

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، حبه ها را با برخی ابزارهای تخصصی جدا می کنند. در این مرحله قطعات بزرگتر و قطعات کوچکتر شناسایی می شوند.

شستشو:

توت های فلفل سیاه در آب سرد خیس می شوند تا مشخص گردد کدام یک برای مصارف آشپزی مناسب است.

بلانچینگ:

در این مرحله توت ها به مدت ۱۰ دقیقه در آب داغ غوطه ور می شوند تا رنگ بیرونی آن تیره گردد. یک راه ساده برای بلانچ کردن این است که توت ها را در گونی متصل به چوب قرار دهید. سپس گونی را می توان با سهولت نسبی غوطه ور کرد و از آب داغ خارج کرد. این مرحله ممکن است ضروری نباشد اما در فرآیند فرآوری فلفل سیاه در اندونزی و سریلانکا به طور ضمنی وجود دارد.

خشک کردن:

برای تهیه محصول نهایی فلفل سیاه، خشک کردن مهم ترین مرحله است. برای تولیدکنندگان در مقیاس کوچک، خشک کردن در آفتاب رایج ترین روش مورد استفاده است. فلفل روی تشک های تمیز قرار داده می شود و هر ۳ تا ۴ ساعت یکبار جابجا می گردد، به دور از منابع آلودگی. فلفل باید به ۱۲-۱۳.۵ درصد رطوبت برسد. در فرآیند خشک کردن به جای فرآیندهای طبیعی می توان از خشک کن های مصنوعی نیز استفاده کرد. دستگاه در دمای ۸۰ درجه سانتی گراد وظیفه انجام این فرآیند را برعهده خواهد داشت.

ادویه برای آلودگی هوا

آسیاب کردن:

آسیاب کردن در برخی از موارد، ارزش تجاری فلفل سیاه را هنگام معامله می‌افزاید. (این مرحله اجباری نیست)

بسته بندی و نگهداری:

برای تهیه بهترین نوع فلفل سیاه با کیفیت بالا، محصول باید به دقت نگهداری شود تا رطوبت استاندارد و اجزای طعم آن حفظ گردد. فلفل سیاه در یک ظرف پلی پروپیلنی با آب بندی مناسب نگهداری می شود.

مطلب پیشنهادی
تاثیر فلفل سیاه نکوبیده بر لاغری

خصوصیات بهترین نوع فلفل سیاه

اندازه: دانه‌های فلفل ویتنام بزرگ‌تر از سایر مناطق است. اندازه بزرگتر اغلب با مشخصات طعم توسعه یافته تر و عمق بیشتر عطر همراه است.

پیچیدگی طعم: فلفل ویتنام به دلیل طعم پیچیده آن شناخته شده است. این ادویه دارای طعمی قوی، خاص و میوه ای می باشد. اعتقاد کارشناسان بر این است که طعم فلفل ویتنامی در مقایسه با انواع دیگر متفاوت تر است.

بلوغ در زمان برداشت: دانه‌های بهترین نوع فلفل سیاه ویتنامی در اواخر فصل برداشت می‌شوند و به آن‌ها اجازه داده شده تا به طور کامل در تاک رسیده شوند. این دوره رسیدن طولانی به ایجاد طعم های شدیدتر و پیچیده تر کمک می کند.

شرایط رشد: گفته می شود ترکیب آب و هوا، خاک و سایر عوامل محیطی مناطق تحت کشت در ویتنام به ویژگی های منحصر به فرد محصول تولید شده کمک شایانی می نماید.

روش‌های برداشت: برداشت دقیق و انتخابی بزرگترین دانه‌های فلفل از سنبله‌ها یک روش سنتی است که با کیفیت آن مرتبط است. اعتقاد بر این است که این توجه به جزئیات به بالا رفتن کیفیت کلی فلفل کمک می کند.

بهترین نوع فلفل سیاه

کامیاب تجارت | انواع ادویه جات وارداتی 

ما به عنوان وارد کننده برتر ادویه جات، انواع حبوبات و برنج، بهترین ها را به صورت عمده در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهیم. محصولات در بسته بندی های باکیفیت به سراسر کشور ارسال می گردند.

انواع ادویه مرغوب از کشورهای مطرح ذیل وارد کشور می شوند و به قیمت مناسب عرضه می گردند:

  فلفل عنابی  باکیفیت پاکستان ،،  زنجبیل مرغوب کشور چین ،، بهترین نوع فلفل سیاه دانه درشت ویتنام ،،  کندر درجه یک آفریقا ،، قلم  زردچوبه معروف نظام آباد هندوستان ،،   دارچین شکسته چین ،،  سیاه دانه سوریه ،،  تخم شربتی باکیفیت هندوستان ،، فروش برنج هندی و …

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *