فروش تخم شربتی عمده

۰۲۱-۲۲۳۸۹۷۹۰

۰۲۱-۲۲۳۸۹۷۹۰

فروش تخم شربتی با کیفیت

قدمت استفاده از دانه های چیا یا تخم شربتی به دوران تمدن مایاها باز می گردد. این دانه ها به نظر کوچک هستند، اما از نظر مواد مغذی فوق العاده غنی می باشند. قرن هاست که فواید منحصر به فرد تخم شربتی برای سلامتی بدن موردتوجه اطبا قرار گرفته است.

چیا گیاهی خودرو است و برگ های آن شبیه به ریحان می باشد. این گیاه برای نخستین بار در امریکای مرکزی مشاهده شده است. اکنون کشت آن در نقاط مختلف جهان صورت می پذیرد. جالب است بدانید دانه های این گیاه دارای ترکیبات لعاب دار هستند و پس از قرار گرفتن در معرض آب حالت ژله ای پیدا می کنند. سالهاست که تخم شربتی پای ثابت انواع نوشیدنی های گوارای سنتی ایرانی می باشد و برای رفع عطش خصوصاً در فصول گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

تخم شربتی
فروش تخم شربتی عمده

ویژگی های تخم شربتی مرغوب چیست؟

تخم شربتی در اندازه های ریز و درشت در بازار عرضه مشاهده می گردد. شناخت تخم شربتی درجه یک و مرغوب نسبت به اقلام دیگر دشوارتر است، زیرا این ماده به صورت قلم نیست و در دانه ها سخت می توان متوجه کیفیت آن شد! برای تشخیص تخم شربتی باکیفیت ، باید دو معیار را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

یکدستی دانه ها

تخم شربتی باکیفیت، دانه هایی با اندازه تقریباً یکسان دارد. یکدست و یکنواخت است. 

رنگ دانه ها

دانه های چیا سیاه رنگ هستند. هرچه رنگ آن تیره تر باشد، نمونه مرغوب تری به شمار می رود.

خواص تخم شربتی

دانه های چیا همه کاره هستند و برای پیشگیری و درمان بیماری های مختلف توصیه می شوند. آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، فیبر و اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در تخم شربتی، ماهیچه های قلب را تقویت می کنند، از استخوان ها حمایت نموده و مدیریت قند خون را بهبود می بخشند.

 آنتی اکسیدان ها نه تنها از چربی های حساس موجود در دانه های چیا در برابر فاسد شدن محافظت می نمایند، بلکه با خنثی کردن مولکول های فعال موسوم به رادیکال های آزاد که به سلول های بدن آسیب می رسانند، سلامت سلول ها را تضمین می نمایند. پروتئین و فیبر موجود در تخم شربتی به کاهش اشتها و مصرف کمتر غذا کمک می کند. در نتیجه برای افرادی که سعی در کاهش وزن خود دارند، یک ماده موثر و مفید به شمار می رود. 

آلفا لیپوئیک اسید (ALA) موجود در دانه های چیا می تواند نقش موثری در سلامت استخوان ها ایفا کند. مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم این ماده مغذی به افزایش تراکم مواد معدنی کمک نموده که نتیجه آن قوی نگه داشتن استخوان های شما خواهد بود.

راهنمای فروش تخم شربتی عمده

فروش تخم شربتی عمده وارداتی از کشور هندوستان با قیمت های مناسب صورت می پذیرد.
کیفیت بالای این محصول را در ویدئوی زیر مشاهده می فرمایید:

فروش بهترین نوع تخم شربتی در بازار

واردات تخم شربتی در ایران از کشورهای مختلفی صورت می پذیرد، اما آنچه که حائز اهمیت می باشد اینست که همگی دارای کیفیت یکسانی نیستند. شناخت برندهای مطرح در این حوزه، امری مهم و ضروری است. شرکت کامیاب تجارت برای عرضه محصولات باکیفیت از برندهای معروف اقدام به همکاری و تعامل با آن ها نموده است. 

تخم شربتی درجه یک و مرغوب در کشور هندوستان کاشت و برداشت می شود. عوامل این مجموعه با فروش تخم شربتی عمده از هندوستان ، محصول درجه یک را با قیمتی مناسب در اختیار هموطنان عزیز و ارجمند خود قرار می دهد.  

 

فروش تخم شربتی عمده

سفارش تخم شربتی عمده

شرکت کامیاب تجارت مهتاب با فروش ادویه وارداتی از کشورهای مشهور این حوزه ، محصولات درجه یک را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد. فروش تخم شربتی مرغوب هندی با برند « شهر زیبا » به صورت عمده صورت می پذیرد. 

تماس با کامیاب تجارت

در صورتی که قصد سفارش و خرید سیاه دانه سوری از شرکت کامیاب تجارت را دارید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. 

آدرس

تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، برج ناهید، طبقه ۶ واحد ۵

شماره تماس

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)