فروش فلفل سیاه عمده

فروش فلفل سیاه عمده

فلفل سیاه یکی از پُرمصرف ترین ادویه ها در سراسر جهان به شمار می رود که عطر و طعم دلپذیری به غذا می بخشد. این ادویه تنها بر روی طعم غذا تأثیرگذار نیست و خواص منحصر به فردی برای بدن دارد. 
شرکت کامیاب تجارت مهتاب با سال ها تجربه در زمینه ادویه وارداتی ، انواع ادویه جات مرغوب را با قیمت های مناسب و بدون واسطه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.
واردات دانه فلفل سیاه درجه یک از کشور « ویتنام » صورت می پذیرد. ویتنام بزرگترین تولیدکننده فلفل در جهان می باشد که طعم و عطر بی نظیر محصولات این کشور توسط آشپزان مطرح و مشهور جهان تأیید شده است.  

فروش فلفل سیاه
فروش فلفل سیاه

فلفل سیاه چه خواصی دارد؟

فلفل سیاه یک ادویه همه کاره است. آنتی اکسیدان بالایی دارد که از بروز سرطان جلوگیری کرده و از کبد محافظت می نماید. فلفل سیاه منبع خوبی از منگنز است که به سلامت استخوان ها ، بهبود زخم و متابولیسم بدن کمک می کند. این ماده حاوی مقدار زیادی از ویتامین های A ، C ، K و گروه ویتامین B می باشد. سایر مواد مغذی موجود در فلفل سیاه شامل تیامین ، کلسیم و مس است که به سلامت مغز ، اعصاب و قلب کمک شایانی می نماید.
فلفل سیاه طبع گرمی دارد پس مصرف به اندازه آن می تواند باعث درمان افسردگی و اختلالات خلق و خو در فرد گردد. پیپرین موجود در فلفل سیاه به‌دلیل خاصیت ضدالتهابی و ضدآرتریتی خود در درمان التهاب مفاصل مفید است. این ادویه به گردش خون کمک می‌کند و درنتیجه می‌تواند از دردهای مفصلی ناشی از گردش خون ضعیف، جلوگیری نماید. 

روش تشخیص فلفل سیاه مرغوب از نامرغوب چیست؟

رنگ فلفل سیاه

دانه های فلفل سیاه باید رنگ نسبتاً یکنواختی داشته باشند. معمولاً دانه هایی با رنگ تیره تر از کیفیت بهتری برخوردارند. 

طعم فلفل سیاه

در خرید عمده فلفل سیاه باید دقت داشته باشید که نه خیلی تند باشد و نه خیلی شیرین و از طعم متعادلی برخوردار باشد.

اندازه فلفل سیاه

دانه های فلفل سیاه در اندازه های مختلفی وجود دارد که نوع دانه درشت آن مرغوب تر است.

راهنمای فروش فلفل سیاه مرغوب به صورت عمده

وجود برندهای مختلف ادویه جات در بازار موجب سردرگمی خریدار عمده می گردد. برای آنکه خرید آسانی داشته باشید باید به چند نکته توجه نمایید: 

۱- رزومه کاری فعال شرکت واردکننده محصول

۲- میزان رضایت مشتریان از برندموردنظر

۳- کیفیت محصولات عرضه شده

۴- تطبیق توضیحات تکمیلی فروشنده درباره محصول با نمونه تحویل داده شده

۵- پاسخگویی سریع و پشتیبانی کامل از زمان خرید تا تحویل محصول

۶- توجه به خواسته های کارفرما

۷- ارسال به موقع سفارش

اصول کاری این مجموعه بر روی خوش قولی ، صداقت در بیان کیفیت محصولات ، مشتری مداری و ارسال سریع استوار گردیده است. با اطمینان خاطر از واحد فروش ادویه وارادتی خرید کنید ، زیرا آنچه را که درباره محصولات خود ادعا نموده ایم ثابت خواهیم کرد!

سفارش فلفل سیاه عمده از برند شهر زیبا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دانه فلفل سیاه مرغوب با برند « شهر زیبا » کافیست با کارشناسان فروش کامیاب تجارت تماس حاصل فرمایید.

بر روی کیفیت محصولات شرکت کامیاب تجارت حساب باز کنید ، زیرا برای وقت و هزینه ای که صرف می کنید ارزش قائل هستیم! رضایت شما مشتریان عزیز ، مهر تأییدی است بر نحوه عملکرد این مجموعه ! 

تماس با کامیاب تجارت مهتاب

جهت تماس با کامیاب تجارت از اطلاعات این بخش استفاده نمایید. پرسنل این مجموعه پاسخگوی شما هستند.

آدرس

تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، برج ناهید، طبقه ۶ واحد ۵

شماره تماس

۵/۵ (۲ نظر)
۵/۵ (۱ نظر)