وبلاگ

فروش اسید سیتریک آبدار وارداتی

فروش اسید سیتریک آبدار

اسید سیتریک یک اسید آلی ضعیف است و معمولاً در مرکباتی مانند لیمو، لیموترش، پرتقال، گریپ فروت و یا در گوجه فرنگی، کنگر و اغلب توت ها یافت می شود. قرن هاست که به عنوان یک نگهدارنده طبیعی، تقویت کننده طعم در غذاها و نوشیدنی های مختلف استفاده می شود. امروزه به دلیل تطبیق پذیری و کارایی آن در صنایع غذایی، تولید و فروش اسید سیتریک آبدار صنعتی گسترش یافته است.

فروش اسید سیتریک آبدار (جوهر لیمو) به قیمت مناسب 

شرکت ” کامیاب تجارت مهتاب “ عرضه کننده اسید سیتریک آبدار درجه یک می باشد. این محصول را می توانید به صورت عمده در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی از ما دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

فروش اسید سیتریک آبدار

ساختار اسید سیتریک

اسید سیتریک از لحاظ شیمیایی، یک اسید تری کربوکسیلیک با فرمول مولکولی C6H8O7 است. ساختار آن شامل سه گروه کربوکسیلیک اسید (-COOH) است که به آن خاصیت اسیدی می دهد و یک گروه هیدروکسیل (-OH) دارد. اسیدیته این ماده متوسط ​​است، با pH تقریباً ۳.۰ در غلظت ۱٪.

C6H8O7

اسید سیتریک صنعتی یک پودر کریستالی سفید رنگ است که در آب و الکل محلول است. طعم ترش دارد و اغلب برای افزودن طعم ترش به غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود. این ماده با دانه های کریستالی سفید یا بی رنگ در بازار به دو شکل بی آب یا مونوهیدرات به فروش می رسد.

فروش اسید سیتریک آبدار

کاربرد اسید سیتریک در صنایع غذایی – فروش اسید سیتریک آبدار

کاربرد اسید سیتریک در صنعت غذایی متنوع است. اسید سیتریک در مکمل های غذایی برای تسریع جذب استفاده می شود. همچنین، بدون این ماده یک قرص ویتامین C طعم بسیار تلخی خواهد داشت. از مهم ترین کاربردهای آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

تقویت کننده طعم

اسید سیتریک اغلب در صنایع غذایی به عنوان تقویت کننده طعم استفاده می شود. معمولاً به نوشابه ها، آب میوه ها و سایر نوشیدنی ها اضافه می شود تا طعم کمی ترش به آن ها بدهد. همچنین در آب نبات ها و شیرینی ها به منظور ایجاد تعادل در طعم شیرین کاربرد دارد.

افزایش ماندگاری مواد غذایی

اسید سیتریک یک اسیدساز موثر است، به این معنی که می تواند pH غذاها و نوشیدنی ها را کاهش دهد. باکتری ها برای زنده ماندن نیاز به PH ثابت دارند. از آنجایی که اسید سیتریک pH را برای اکثر باکتری ها به سطوح بسیار پایین کاهش می دهد، این به جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های مضر کمک می کند و می تواند ماندگاری محصولات را افزایش دهد. معمولاً در کنسرو میوه ها و سبزیجات، مرباها و ژله ها و سایر غذاهای کنسرو شده استفاده می شود.

کاربرد اسید سیتریک در کنسروسازی

امولسیفایر و تثبیت کننده

اسید سیتریک به عنوان امولسیفایر چربی گیاهی عمل می کند. از آنجایی که چربی‌ها قادر به انعقاد نیستند، این ماده می تواند به حفظ بافت بستنی و شربت کمک نماید.

همچنین به دلیل خواص امولسیون کنندگی است در تولید غذاهای فرآوری شده مفید واقع می گردد. اسید سیتریک آبدار در سراسر صنایع لبنی، به ویژه در تولید و فرآوری پنیر موزارلا کاربرد دارد. اسید به عنوان یک تثبیت کننده به ایجاد محیط عالی برای جمله جلوگیری از جدا شدن چربی ها کمک می کند. از اسید سیتریک همچنین به عنوان کاتالیزور برای تخمیر سریع شیر استفاده می کنند. تخمیر سریعتر به این معنی است که عملیات در مقیاس بزرگ می تواند پنیر را با سرعت بیشتری تولید کند.

ساخت پنیر

جوشش 

این ماده در کنار بی کربنات سدیم، خاصیت جوشندگی پیدا می کند. آب نبات ها و نوشابه های گازدار، نوشیدنی های پودری و قرص ها، جوشش خود را مدیون این واکنش شیمیایی هستند. در واقع، تقریباً ۵۰ درصد از تولید و فروش اسید سیتریک آبدار در نوشیدنی ها استفاده می شود.

آنتی اکسیدان

استفاده از اسید سیتریک در غذاهای فرآوری شده منجمد و برخی چربی ها و روغن ها به عنوان یک افزودنی باعث افزایش عملکرد آنتی اکسیدانی می  گردد. این امر به طور موثری میزان پوسیدگی و ضایعات این محصولات را کاهش داده و آن ها را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد.

پاک کننده – فروش اسید سیتریک آبدار

اسید سیتریک به عنوان یک ماده پاک کننده در صنایع غذایی نیز استفاده می شود. می توان از آن برای حذف رسوبات معدنی از تجهیزات، سطوح و تمیز کردن و ضدعفونی ماشین آلات فرآوری مواد غذایی استفاده کرد.

کامیاب تجارت مهتاب 

شرکت ” کامیاب تجارت ” به دلیل سال ها فعالیت در بازار  فروش ادویه وارداتی  با شناسایی برندهای مطرح و برتر در حوزه کشت و تولید، بهترین محصولات خارجی را به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

انواع ادویه مرغوب از کشورهای مطرح ذیل وارد کشور می شوند و به قیمت مناسب عرضه می گردند:

  فلفل عنابی  باکیفیت پاکستان ،،  زنجبیل  مرغوب کشور چین ،،  فلفل سیاه  دانه درشت ویتنام ،،  کندر  درجه یک آفریقا ،، قلم  زردچوبه  معروف نظام آباد هندوستان ،،   دارچین شکسته  چین ،،  سیاه دانه  سوریه ،،  تخم شربتی  باکیفیت هندوستان و …

فروش برنج هندی  و انواع حبوبات، به بازار و کارخانجات سراسر کشور به صورت عمده انجام می پذیرد.

این مجموعه همچنین با فروش اسید سیتریک آبدار ، یکی از عرضه کنندگان بزرگ این محصول وارداتی به سراسر ایران می باشد.

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *