وبلاگ

«آب هویج و زنجبیل» را جایگزین نوشیدنی های صنعتی نمایید!

آب هویج و زنجبیل

ترکیب شیرین و طبیعی آب هویج و زنجبیل ، یک نوشیدنی فوق‌العاده برای تقویت قوای بدنی شما در صبح است. این آبمیوه طراوت بخش، مملوء از فواید سلامتی می باشد! ترکیب این دو ماده نه تنها طعمی دلپذیر دارد، بلکه منابع غنی از چندین ویتامین، مواد معدنی و حتی آنتی اکسیدان است. جهت بهره مندی از مزایای سلامتی چشمگیر این نوشیدنی کافیست برای آماده سازی آن، تنها چند دقیقه وقت بگذارید!

خواص آب هویج و زنجبیل تازه

آب هویج و زنجبیل راهی ساده برای دریافت بیشتر ویتامین A و C در رژیم غذایی شماست. هر لیوان فقط ۱۳۰ کالری دارد و جایگزینی عالی برای نوشیدنی های گازدار موجود در سوپرمارکت ها می باشد! با توجه به ارزش غذایی بالای این ترکیب، نوشیدن آن فوایدی را ارائه می دهد که در ذیل توضیح می دهیم:

پوستی شاداب و سالم از فواید مصرف آب هویج و زنجبیل

مصرف منظم آب هویج و زنجبیل طبیعی بیشترین بهره را برای پوست دارد. غلظت بالای ویتامین های A و C آن باعث افزایش تولید کُلاژن می گردد. کلاژن برای حفظ سلامت و بی عیب و نقص ماندن پوست شما حیاتی است.

این ویتامین ها همچنین جریان خون را بهبود می بخشند و انتقال اکسیژن و مواد مغذی به پوست شما را افزایش می دهند.

ترکیب هویج و زنجبیل حاوی ویتامین E نیز می باشد. یک آنتی اکسیدان که از پوست در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند.

توجه : در صورتی که علاقمند هستید اطلاعاتی بیشتر درباره این موضوع کسب نمایید، مطلب « فواید زنجبیل برای پوست » را مطالعه بفرمایید. شما همچنین می توانید با این ریشه ارزشمند ماسک صورت درست کنید و از فواید آن بهره مند گردید.

مطلب پیشنهادی
روتین مراقبت از پوست با ۷ ماسک صورت زنجبیل

فواید بی نظیر ویتامین های A و C 

ویتامین A برای عملکرد بینایی، سیستم ایمنی بدن و تولید مثل ضروری است. علاوه بر این، به اطمینان از عملکرد صحیح قلب، ریه ها، کلیه ها و سایر اندام ها کمک می کند. ویتامین C نیز به نوبه خود به محافظت از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد مضر کمک می نماید.

خواص زنجبیل برای پوست

سلامت قلب از فواید مصرف آب هویج و زنجبیل

جینجرول، جزء فعال در زنجبیل به تنظیم فشار خون و بهبود گردش خون برای کاهش خطرات قلبی کمک می کند. ترکیب جینجرول با ویتامین A و C موجود در هویج، به حفظ کلسترول شریان ها کمک نموده و خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش می دهد.

سلامت دستگاه گوارش

نوشیدن مکرر این آب میوه، یک راه عالی برای حمایت از روده بزرگ است. مواد مغذی آن می تواند به محافظت از لایه مخاطی معده، تغذیه باکتری های سالم روده و به مبارزه با یبوست کمک کند.

مطلب پیشنهادی
معرفی ۷ نوع ادویه برای پاکسازی و تقویت گوارش

کمک به کاهش وزن

آب هویج و زنجبیل به متابولیسم بدن شما کمک می کند. به بدن انرژی می بخشد و مواد مغذی موجود در آن به هضم چربی ها نیز کمک می نماید. به علاوه قند را به سوخت تبدیل می کند. بدین طریق می توان ادعا کرد که این ترکیب برای کاهش وزن موثر واقع می گردد.

دستور العمل آماده سازی آب هویج و زنجبیل

  • ۸ عدد هویج متوسط
  • ۵ گرم زنجبیل تازه
  • ۳ عدد سیب متوسط (اختیاری)
  • ۱ قاشق چای خوری عسل (اختیاری)
  • ۱ قاشق چای خوری آب لیمو تازه (اختیاری)

هویج ها و سیب ها را پوست بگیرید و تکه کنید. آبمیوه گیری خود را روشن کنید، زنجبیل و سایر مواد را به مخلوط کن اضافه نمایید. چند دقیقه صبر کنید تا مخلوط یکدستی به دست آید. در انتها عسل و آب لیمو را به آن اضافه کنید. بلافاصله آن را سرو نمایید. این نوشیدنی اگرچه طعم شیرینی دارد، اما شما همچنان طعم تند زنجبیل را احساس خواهید کرد. برخی از افراد مقداری بابونه، به این ترکیب اضافه می کنند تا طعم آن بهتر شود.

خواص آب هویج و زنجبیل

آب میوه های طبیعی خانگی را به نوشابه های تجاری ترجیح دهید!

همانطور که می بینید، این آب میوه طبیعی بسیار آسان و سریع درست می شود. بنابراین، نگران زمانی که برای تهیه آن می گذارید نباشید! آن را درست نمایید و با نوشیدنی های صنعتی که حاوی مقدار زیادی سدیم و قند هستند خداحافظی کنید!
این نوشیدنی به شما این امکان را می دهد که هر روز چندین ماده مغذی ضروری را دریافت کنید تا سالم و پُرانرژی باشید. صبح ها قبل از ورزش، یک پیشنهاد فوق العاده است!

مخلوط مواد موجود در ترکیب آب هویج و زنجبیل ، انرژی زا هستند بنابراین مصرف آن در صبح قبل از شروع روز یا پیش از ورزش ایده آل است. با توجه به محتوای فیبر موجود در آن، برای کاهش گرسنگی در هنگام هوس غذاهای پُرچرب باید آن را بنوشید. این یک راه سالم برای کاهش وزن شما است، بدون اینکه در مصرف کالری زیاده روی کنید.

مصرف میوه های طبیعی را فراموش نکنید!

به طور کلی توجه داشته باشید که مصرف منظم میوه ها و سبزیجات برای پیروی از یک رژیم غذایی سالم و تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن، ضروری است. روش های مختلفی برای مصرف میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد که مهم ترین آن ها آماده سازی اسموتی، آبمیوه و دم نوش می باشد. گنجاندن آبمیوه در زندگی روزمره، جایگزین کم کالری مناسبی برای اجتناب از مصرف نوشیدنی های صنعتی و مضر، به منظور حفظ وزن سالم است.

فروش زنجبیل عمده

شرکت « کامیاب تجارت مهتاب » با سال ها تجربه در زمینه « فروش ادویه وارداتی » اقدام به عرضه زنجبیل درجه یک از « کشور چین » با برند « شهر زیبا » می نماید. کارشناسان این مجموعه با بررسی و کنترل کیفی این محصول، درجه کیفی بالای آن را تضمین می نمایند.

 

شماره تلفن های کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *